Шлях до якісної дошкільної освіти

2011-11-23

/Files/images/DSC01735.JPG

В комунальному дошкільному навчальному закладі № 11 22 жовтня 2011 року відбулося засідання педагогічної ради за темою: "Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості дошкільника".
Кожен педагог знає, що освітній процес може бути ефективним, якщо вихователь враховує своєрідність кожної дитини, уміє активізувати процеси самовиховання та саморозвитку, ознайомлюється з новими ідеями, оволодіває новими освітніми технологіями та вміє бути учнем, відкритим до всього нового.
Наш педагогічний колектив дійшов висновку, що освітній процес може бути ефективним лише за умови справжньої педагогічної майстерності вихователя, який підтримує індивідуальність, особисті інтереси, уподобання і прагнення кожної дитини.
Тому під час засідання педагогічної ради були розглянуті наступні питання:
• "Творча особистість педагога як передумова розвитку творчих можливостей дітей", яке розглядалося у формі проблемного столу. Вихователь-методист, Резніченко О.В., надала педагогам методичні рекомендації стосовно розвитку творчих можливостей дошкільників.
• Вихователь Бакумець В.М. у формі методичної панорами ознайомила присутніх з технологіями розвитку креативності в процесі навчання дошкільників за системою ТРВЗ. Педагоги зробили висновок, що раціональне застосування методики ТРВЗ в навчально-виховному процесі сприяє формуванню у дитини рис, притаманних творчій особистості.
• У формі майстер-класу розглянуте питання з "Логіко-математичного розвитку дошкільників засобами ейдетики". Вихователь Євенко В.А. познайомила присутніх з основним його правилом: Уява+позитивні емоції=секрет успішного навчання.
• Під час аукціону педагогічних знахідок "Пісок, як матеріал для розвитку творчості та навчання дітей креативно мислити", педагоги ще раз переконалися у тому, що пісок необхідно застосовувати в освітньо-виховному процесі, адже робота з ним сприяє розвитку творчого потенціалу, дає можливість ефективно організовувати індивідуальну роботу з дітьми.
Упевнені, цікаві напрацювання є у кожного педагога. Тож таким цінним досвідом необхідно ділитися, щоб наші дошкільники отрималу якісну дошкільну освіту.

Кiлькiсть переглядiв: 167

Коментарi