2013-11-07
06.11.2013 року в комунальному дошкільному навчальному закладі №18 «Барвінок» (яслах – садку) загального типу еколого – валеологічного спрямування відбулося перше засідання психологічної лабораторії (керівник практичний психолог КДНЗ №18 Валентина Іванівна Ляхова).
У засіданні приймали участь адміністрація закладу, педагоги.
Фокус – центром у роботі педагогів була дитина 5 – го р.ж., її психологічний напрямок.
Учасники засідання зазначили, що 5 – й р.ж. – період активного формування в дитини власне пізнавальної діяльності, зокрема, її мотиваційного та операційного компонентів. Це час, коли розвивається активний інтерес дитини до предметів і явищ навколишнього світу, коли вона стає допитливою. З'являються домінантні установки:
ü престижні (егоїстичні);
ü альтруїстичні;
ü спрямовані на досягнення успіху.
Практичний психолог В.І.Ляхова наголосила на тому, що 5 – й р.ж. дитини – це нова, якісно вища сходинка розвитку її пізнавальн6ої потреби, це є неповторний період «чомучки».
В практичній частині засідання слухачі змоделювали пам'ятку – рекомендацію для дорослих, які знаходяться поруч з дитиною. Це:
1. правильне реагування на дитяче «чому ?»;
2. давати розгорнуті, серйозні, вдумливі, правдиві відповіді;
3. проявляти позитивне ставлення до інтересів дитини.