Краса врятує світ

2011-10-19

Художньо-естетичне виховання складова естетичного виховання передбачає цілеспрямоване й послідовне формування в дітей, починаючи з дошкільного віку, почуття прекрасного в мистецтві, стійкої потреби у пізнанні різних видів, форм, жанрів й образної мови, оцінного ставлення з позиції морально-естетичних критеріїв до втілення в його творах художніх образів, спонукання до творчого втілення вражень про реальну дійсність в продуктах власної художньої діяльності. 10 жовтня в КДНЗ №21 було проведена екскурсія до картинної галереї «Вернісаж», яка присвячена Дню художника України, що відмічається 9 жовтня.
Діти середніх та старших груп, мали змогу познайомитися з творчістю художників України: Т. Яблонської, А. Куїнджі, М. Ткаченка, С. Їжакевича, О.Кульчицької та народних художників: К. Білокур, П. Хоми, М. Пати. Діти з захопленням милувалися чарівними барвами та відтінками репродукцій картин художників; з захопленням слухали розповідь про історію створення полотен. Особливо дітям сподобалися полотна М. Приймаченко, які вирізняються веселою і мудрою цінністю фольклору, його таємничою фантазійністю і енергійною орнаментикою. Приємно дітям було дізнатися, що в нашому місті є справжні майстри живопису Віра Поповченко, Микола Куземінський.
Діти зрозуміли, що головна цінність творчої спадщини художника – у настрої співпереживанні, які викликають його полотна. Художник виступає вже не просто як майстер володіння кольором, барвами; він стає творцем нового світу, дарує йому красу і гармонію, зрівнюється у своєму мистецтві з могуттям самої природи. Ось в цьому сила мистецтва, його невичерпність!
Діти отримали змогу відзначити День художника України, поринувши в світ мистецтва, культури, який формує естетико-ціннісні орієнтації та розвиває естетично-творчий потенціал.

Кiлькiсть переглядiв: 110

Коментарi