• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • ТУРБОТА ПРО ЗДОРОВ'Я МАЛЯТ – ПЕРШОЧЕРГОВА ЗАДАЧА ПЕДАГОГІВ ТА РОДИНИ

ТУРБОТА ПРО ЗДОРОВ'Я МАЛЯТ – ПЕРШОЧЕРГОВА ЗАДАЧА ПЕДАГОГІВ ТА РОДИНИ

2011-10-11

/Files/images/IMG_3861.jpg

2011 рік Президентом України проголошено роком освіти та інформаційного суспільства, що і визначає специфіку реалізації державної політики в галузі освіти на найближчі роки.
Проблеми дошкільної освіти ще не мали такого визнання як сьогодні, до нього прикута увага вищого керівництва держави, науковців, практиків.
У 2011 році Постановою Кабінету Міністрів України затверджено Державну цільову соціальну програму розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року, де першочерговою задачею державних установ та родини окреслюється збереження та зміцнення здоров'я дітей з раннього дитинства.
Послідовно та впевнено працює дошкілля міста над реалізацією обласного проекту «Новій Дніпропетровщині – новий стандарт освіти».
Хочу представити небайдужому читачу та батькам дітей досягнення нашого дитсадка у забезпеченні дошкільної освіти в місті.
47 років поспіль КДНЗ № 5 гостинно зустрічає малечу. В 2011-2012 навчальному році в закладі продовжують функціонувати 6 вікових груп: 1 група – для дітей раннього віку та 5 дошкільних спеціальних груп для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, в яких виховується 54 вихованця, що складає 47% від загальної кількості дітей дошкільного віку по місту, які мають відповідні порушення.
Талановиті педагоги турбуються про здоров'я дітей та забезпечують постійне зростання якості фізкультурно-оздоровчої роботи. Педагогічний колектив знаходиться у постійному творчому пошуці та результативно використовує в роботі нестандартні оздоровчі технології та корекційні методики, лікувальний масаж. У режимі дня обов’язковими є: дихальна гімнастика, різні види самомасажів, ранкова гімнастика та гімнастика пробудження, корекція порушень опорно-рухового апарату на щоденних заняттях лікувальною фізкультурою, розвантаження хребта протягом дня.
Буття дитини в садочку – це послідовний унормований процес, який чергує активну діяльність, спеціальну корекційну роботу та відпочинок. Вікові групи сформовані з урахуванням вікових, індивідуальних особливостей дошкільників, рекомендацій лікарів та спеціалістів ОПМПЦ, побажань батьків тощо.
Корекційно-відновлювальну, лікувально-оздоровчу та профілактичну роботу в закладі забезпечують медична сестра з лікувальної фізкультури та масажу Чорнокнижна О.Ю., медична сестра Козьякова А.В., інструктор з фізкультури Перехрест Т.В. В дошкільному закладі широко використовуються нетрадиційні методи корекції та профілактики порушень опорно-рухового апарату, а саме асани Бебі-йоги та малювання пальцями ніг.
Також систематично проводиться моніторинг основних показників розвитку дітей, результативності корекційної роботи. Результати фіксуються у «Листках здоров'я» та «Картках здоров'я». Спостерігається значне покращення якості корекційно-відновлювальної роботи. Якість роботи підтверджується ступенем одужання дошкільників, який визначається щорічно лікарем-ортопедом.
Пишаюся тим, що обрана делегатом на ІІІ Всеукраїнський з’їзд працівників освіти, який відбудеться 28 жовтня 2011 року в м. Київ та щиро вдячна за довіру представляти дошкільну освіту в складі делегації від Дніпропетровщини.


Завідуюча КДНЗ № 5 А.А.Тиква

Кiлькiсть переглядiв: 102

Коментарi