• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Особливості медіації як дієвого інструменту вирішення конфліктів у освітньому середовищі

Особливості медіації як дієвого інструменту вирішення конфліктів у освітньому середовищі

2019-12-12

/Files/images/2019/gruden/IMG-96344e13fcb4eabcdc4416f4d8a9b3e5-V.jpg

Особливості медіації як дієвого інструменту вирішення конфліктів у освітньому середовищі обговорювали практичні психологи та соціальні педагоги закладів освіти міста на засіданні круглого столу, який відбувся 12 грудня на базі КСЗДО № 5.

Серед актуальних питань було нормативно-правове підґрунтя впровадження медіації, можливість і доступність освітніх курсів щодо використання даної технології, а також основні критерії її ефективності .

Методист з психологічної служби управління освіти Волкова Ю. А. наголосила на тому, що впровадження шкільної медіації сприятиме вирішенню конфліктів між учасниками освітнього процесу без застосування маніпуляцій або сили, відновленню позитивного емоційного й психологічного стану, взаєморозумінню й відновленню відносин між сторонами конфлікту, а також усвідомленню відповідальності ініціаторів конфлікту за скоєний вчинок.

Фахівці погодилися з тим, що зменшення конфліктів між учасниками освітнього процесу, розвиток навичок безконфліктного спілкування здобувачів освіти, сприяння формуванню таких цінностей як толерантність, повага, підтримка, порядність у відношенні один до одного та створення безпечного освітнього середовища є одним із пріоритетних завдань психологічної служби сьогодні.

Інші фото за посиланням...

Кiлькiсть переглядiв: 186

Коментарi