• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Сучасні методики для проведення комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами

Сучасні методики для проведення комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами

2019-03-25

/Files/images/2019/berezen/rts/20190322_133735.jpg

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 06.09.2018 №977 «Про деякі питання комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами» комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр Покровської міської ради Дніпропетровської області» 21.03.2019р. отримала комплект сучасних методик на суму 140 000 грн. (Додаток №2 до Договору про закупівлю товару № 41/1-2018 від 15 листопада 2018 року) для проведення комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами:

- методики для визначення розладів аутичного спектра CASD;

- методики для діагностики синдрому/розладу дефіциту уваги та гіперактивності Conners-3;

- методики для тестування невербального інтелекту і когнітивних здібностей Leiter-3;

- методики для тестування вербального інтелекту і когнітивних здібностей WISC-IV;

ü методики для тестування психоосвітнього профілю PEP-3.

Використання вищезгаданих сучасних методик надасть змогу фахівцям Покровського ІРЦ проводити більш якісну комплексну оцінку задля визначення особливих освітніх потреб дитини/людини, в тому числі коефіцієнта її інтелекту, рівня розвитку, здібностей та можливостей, в межах функцій та завдань, покладених на інклюзивно-ресурсний центр чинним законодавством України.

У найближчий час Департаментом освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації планується проведення навчальних тренінгів для практичних психологів інклюзивно-ресурсних центрів щодо роботи за новими методиками.

/Files/images/2019/berezen/rts/20190322_134147.jpg/Files/images/2019/berezen/rts/20190322_134726.jpg/Files/images/2019/berezen/rts/20190322_135025.jpg/Files/images/2019/berezen/rts/20190322_135113.jpg/Files/images/2019/berezen/rts/20190322_135152.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 199

Коментарi