2016-12-09
3 грудня українське суспільство зі світовим співтовариством відзначає Міжнародний день інвалідів. На сьогодні для України проблема захисту інвалідів набуває значення у зв’язку з постійним зростанням їх частки серед населення держави. В період 01 по 06 грудня в школі були проведені різноманітні заходи, які ще раз привернули увагу учнів та педагогів школи до проблем людей з особливими потребами.
Класні керівники 1-11 класів провели виховні години на тему: «Будемо милосердними», Уроки доброти» на тему: «Дивіться на нас, як на рівних», бесіди «Толерантне ставлення до людей з особливими потребами»- це сприяло поглибленню обізнаності вихованців щодо проблем людей, які потребують особливої уваги, та формуванню моральних якостей учнів як гідних членів сучасного суспільства.
Учні закладу взяли участь у шкільній акції «Іграшка для друга», підготували дарунки для своїх однолітків, які навчаються в спеціальних класах .
Вчитель фізкультури Заєць Т.А. та вчитель-дифектолог Косевич І.В. провели спортивну ігротеку «Сильні духом». Учні 3С класу грали в цікаві спортивні ігри, змагались в спритності, швидкості та силі.
Учні 9-А класу, активні учасники волонтерського руху, під керівництвом заступника директора з виховної роботи Якимової Н.Л. , педагога-організатора Сіліненко Л.Г. провели майстер-класи «Наші руки золоті» для учнів 9С класу. Діти разом виготовляли яскраві листівки, об’ємні іграшки та Новорічні прикраси. Всі учасники майстер-класів отримали велике задоволення від душевного спілкування. Учні допомагали один одному, підтримували, співчували.
Протягом тижня бібліотекар Висоцька М.О. знайомила учнів школи з представленими зразками художньої та періодичної літератури, які були представлені на виставці «Навчи своє серце добру», яка висвітлювала проблеми соціалізації людей з особливими потребами в сучасному суспільстві.
Загальною метою цих заходів було ознайомлення дітей з такою соціальною категорією як діти- та люди-інваліди; формувати в дітей любов і повагу до людей з обмеженими можливостями та свідомого ставлення до людських чеснот; виховувати чуйність, милосердя,співчуття, гуманне ставлення до людей із вадами; показати велич та красу добра, виховання справжньої людської радості – творення добра для інших.