• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Педагогічна рада "Креативність у структурі педагогічної діяльності як складова адаптаційних можливостей особистості"

Педагогічна рада "Креативність у структурі педагогічної діяльності як складова адаптаційних можливостей особистості"

2016-11-28

/Files/images/2016-2017_nr/gruden/ltsey/DSC07349_1.JPG

28 листопада 2016 року колектив Загальноосвітнього ліцею взяв участь у педагогічній раді "Креативність у структурі педагогічної діяльності як складова адаптаційних можливостей особистості". Мета цієї педагогічної ради:

• розширити знання учителів про креативність, фактори її формування, ознаки творчості педагогів та учнів; розглянути основні поняття креативної освіти;

• розглянути креативність у структурі педагогічної діяльності як складову адаптаційних можливостей особистості;

• визначити риси творчої особистості та умов, що заважають виявленню творчості;

• розвивати креативні та комунікативні здібності учасників заняття;

• сприяти розвитку творчої уяви, допитливості, сміливості та гнучкості мислення.

На сучасному етапі розвитку соціальних і культурних змін розвиток креативних здібностей школярів - це одна з принципових цілей освіти. Завданням у наш час є виховання такої особистості, яка була б здатна ухвалювати самостійні розумні рішення, знаходити вихід із різних ситуацій. Стрімка динаміка, що відбувається в суспільстві, високий рівень розвитку сучасних технологій викликають необхідність перенесення уваги педагогів з процесу передачі готових знань на процес здобуття знань - з такими словами до педагогічного колективу звернулась Л.О.Гродецька, заступник директора з НВР.

З особливістю адаптації та творчого потенціалу молодшого школяра нас познайомила Л.М.Біднюк, вчитель початкових класів, "Успішна адаптація учнів першого класу . Складові творчої лабораторії сучасного вчителя ". Щодо творчого потенціалу учнів середньої ланки увагу колектива привернув виступ Т.В.Мирошниченко, вчителя російської мови та зарубіжної літератури, "І творчість, і праця, і успіх. (Взаємодія вчитель-учень як складова адаптаційних можливостей у школі ІІ ступеня)". О.А.Копилєв, вчитель математики, продемонстрував Нові прогресивні технології освіти, які сприяють розвитку творчого потенціалу та адаптаційних можливостей учнів старшої школи.

Практичний психолог Л.О.Кувалдіна продіагностувала та узагальнила питання щодо творчого потенціалу педагогів та рівня креативного мислення учнів КЗ «Ліцей». 70% вчителів нашого закладу має високий творчий потенціал, 30% - вище сердьного.

На завершення, з метою сприяння психічному й особистісному розвитку кожного учасника , М.А.Сеферова та С.Г.Назарик, вчителі початкових класів, провели цікавий невимушений тренінг «Світ творчості навколо мене». З гарним настроєм та посмішкою на обличчі педагоги з великим задоволення взяли участь у творчій роботі.

/Files/images/2016-2017_nr/gruden/ltsey/DSC07350_1.JPG/Files/images/2016-2017_nr/gruden/ltsey/DSC07367_1.JPG/Files/images/2016-2017_nr/gruden/ltsey/DSC07368_1.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 180

Коментарi