• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Підсумки участі навчального закладу у Всеукраїнському конкурсі «Діти і медіа-2016»

Підсумки участі навчального закладу у Всеукраїнському конкурсі «Діти і медіа-2016»

2016-11-07

/Files/images/2016-2017_nr/listopad/szsh2/SAM_8737(1).JPG

Підсумки участі навчального закладу у Всеукраїнському конкурсі «Діти і медіа-2016»

Оголошено результати Всеукраїнського конкурсу дитячої медіа творчості «Діти і медіа-2016» для дітей, які вивчають медіаосвітні курси («Медіакультура», «Основи медіаграмотності» та ін.) в експериментальних закладах всеукраїнського та обласного експерименту з упровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес. Організатор конкурсу - Інститут соціальної та політичної психології Національної академії педагогічних наук України.

Наша школа є учасником дослідно-експерементальної роботи обласного рівня за темою «Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів» з вересня 2011 року.

Серед переможців Всеукраїнського конкурсу «Діти і медіа-2016» у номінацій «Фотокартинка» на тему «Людина з камерою»» – учні КЗ «СЗШ№2»:

 Токмань Єлизавета, учениця 9 класу – ІІІ місце за роботу «Селфі з другом»

 Пацеріна Анна, учениця 11 класу – ІІІ місце за роботу «Поки ніхто не бачить».

Призери конкурсу отримали дипломи Інституту соціальної та політичної психології Національної академії педагогічних наук України.

Учителю медіакультури Скрябіній Н.Ю. було винесено подяку Інституту соціальної та політичної психології Національної академії педагогічних наук України за вагомий внесок у розвиток медіакультури в Україні, підготовку учнів до участі у Всеукраїнському конкурсі «ДІТИ І МЕДІА-2016» та нагороджено грамотою за підготовку переможців Всеукраїнського конкурсу.

Найкращі роботи будуть опубліковані у виданнях Інституту.

/Files/images/2016-2017_nr/listopad/szsh2/Пацеріна_фотокартинка_.jpg/Files/images/2016-2017_nr/listopad/szsh2/фотокартинка_1.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 171

Коментарi