2016-10-24
З метою визначення рівня адаптації учнів 5-го класу до навчання у середній школі, психологічної атмосфери в класному колективі, порівняння ефективності організаційної діяльності вчителів 4-х класів та вчителів-предметників, що працюють в 5-х класах протягом жовтня 2016 року адміністрацією закладу вивчалося питання щодо об'єднання зусиль усіх суб'єктів навчально-виховного процесу задля успішної адаптації й повноцінного розвитку випускників початкової ланки до навчання у школі II ступеня.
24.10.2016 було проведено педагогічний консиліум. Завданням консиліуму було:
1. Ознайомитися із:
- соціометричним статусом учнів;
- рівнем адаптації учнів 5-го класу до навчання в середній ланці;
- фізичним здоров’ям п’ятикласників;
- психологічними симптомами дезадаптації учнів
2. Проаналізувати отримані результати.
3. Зробити висновки та надати рекомендації.
В роботі консиліуму взяли участь вчителі–предметними, що викладають в п’ятому класі, вчителі початкових класів, сестра медична, практичний психолог, адміністрація закладу. Для виконання завдань консиліуму було проведено:
1. Діагностичну роботу з визначення адаптації учнів 5-го класу до навчання. Метою цього дослідження було виявити ступінь готовності до навчання та адаптації в нових умовах п’ятикласників, а саме:
- психічну і соціальну готовність;
- розвиток шкільно – значущих психологічних функцій;
- розвиток пізнавальної активності;
- стан здоров’я.
Практичним психологом було проведено діагностування.
Як показує практика, більшість дітей переживає цей перехід як важливий крок у їхньому житті. Центральне місце посідає, по-перше, сам факт закінчення початкової школи, що повною мірою підкреслюється вчителями і батьками, і, по-друге, предметне навчання. Незважаючи на те, що і раніше діти вивчали різні предмети, саме при переході в середню школу вони починають розуміти й усвідомлювати зв'язок цих предметів з певною областю знань.