2016-02-12
Людство справилося з епідеміями, знайшло способи боротьби з багатьма захворюваннями, шукає шляхи продовження життя, але дотепер не навчилося захищати людину, її здоров'я в процесі повсякденного життя. На сьогодні тема збереження здоров’я дуже важлива і злободенна. Багато років свого життя людина проводить у стінах освітніх установ, тому природно виникає запитання, що і як потрібно зробити для того, щоб навчання не руйнувало, а, навпаки, зберігало і зміцнювало здоров’я людини.
Здоров’я і життя дітей – це загальна проблема, яка торкається всіх цільових груп: педагогічного колективу, адміністрації, учнівського колективу, батьків.
З метою забезпечення безпеки учасників навчально-виховного процесу, створення безпечних умов організації навчально-виховного процесу в школі, виконання заходів по зміцненню здоров’я, збереженню життя і попередження травмування учасників навчально-виховного процесу в школі на минулому тижні в КЗ «СЗШ№9» проведено інтерактивну педагогічну раду «Гарантії безпеки збереження та зміцнення здоров’я учнів під час навчально-виховного процесу».
Для досягнення поставленої мети педагоги в ході педради вирішували ряд завдань, серед яких:
Ø активізація проблеми збереження й зміцнення здоров'я школярів у педагогічній діяльності;
Ø сприяння оволодінню педагогами прийомами, методами й формами диференційованого педагогічного впливу на формування мотивації учнів до збереження та зміцнення здоров’я ;
Ø визначення можливості, умови й основні напрямки вдосконалення педагогічної діяльності з формування здорового способу життя учнів у школі.
Реалізація перелічених вище завдань здійснювалася в наступних напрямках:
- Захист здоров'я та збереження життя;
- Дотримання ТБ учнями та працівниками школи;
- Навчання учнів методам забезпечення особистої безпеки і безпеки оточуючих.
У ході обговорення нагальних питань педагоги розробили модель роботи школи спрямовану на збереження здоров’я та безпечну життєдіяльність учасників навчально-виховного процесу. З’ясували можливості вдосконалення роботи у даному напрямку .
Проведення педради дало змогу підвищити рівень теоретичної підготовки працівників навчального закладу та виявити проблеми, шляхи й способи вдосконалення роботи зі збереження й зміцнення здоров'я школярів.