«Незвичайні пригоди»

2016-01-20

/Files/images/6.png

20.01. 2016 року в КДНЗ №22 «Усмішка» в рамках міського семінару – практикуму проведено перше засідання педагогічної майстерні для вихователів дітей раннього віку з проблеми «Оптимізація змісту освітньої роботи з дітьми раннього віку в сучасному ДНЗ».

Уроком педагогічної майстерності для вихователів дошкільних закладів стало інтегроване заняття для дітей 3-го року життя на тему: «Незвичайні пригоди», яке провела вихователь Лазаренко Л.О., спеціаліст першої кваліфікаційної категорії зі стажем роботи – 24 роки.

Інтеграція елементів музики, художньої літератури, сенсорних ігор в образотворчу діяльність є важливою умовою художньо – естетичного розвитку малюка.

Щоб надати творчого характеру образотворенню дитини як складової різнобічного розвитку особистості, вихователь створила емоційно насичене середовище: чарівну ялинку, яка запросила малечу в подорож до казкового зимового лісу, під час якої зустрілися з білочкою – Мілочкою та допомогли справитися з її бідою - розчистити снігові намети, щоб відшукати білченят. Педагог застосувала метод солетерапії (робили довільний самомасаж кистей рук): за допомогою широких пензликів та пальчиків рук малюки розмітали морську сіль, щоб знайти дитинчат білочки. Малюки добирали шапочки білченятам, повторили назви кольорів. Під час виготовлення будиночків із кінетичного піску – було застосовано технологію сендплей. Біля льодяного будиночка малюки знайшли Зайчика, який попрохав полагодити зимову ковдру. Вихованці підібрали латочки, визначили їх форму та колір і в дарунок отримали капусту.

Вихователь закріпила з дітьми нетрадиційні техніки малювання: зображували ялинки способом примокування зафарбованого гуашшю капустяного листка до аркуша паперу, сніжинки ватними паличками.

Педагог протягом всього заняття створювала загальну позитивну атмосферу завдяки застосуванню сюрпризних моментів, ігрових прийомів, художнього слова, музично – ритмічних вправ, пальчикової гімнастики, що допомогло збагатити образно-асоціативне мислення дітей, уяву, фантазію, розкрити внутрішнє «Я» та зробити невимушеним процес створення, народження неповторного, оригінального малюнку.

Кiлькiсть переглядiв: 35

Коментарi