2015-12-10
У дошкільному навчальному закладі №22 «Усмішка» 4 грудня відбувся семінар для педагогів дитсадка з теми «Мнемотехніка – технологія ефективного засвоєння інформації для сталого розвитку в умовах сучасної освіти». На ньому висвітлювалися питання важливості використання мнемотехнічних методів та прийомів на практиці в умовах сучасної освіти дошкільників для сталого розвитку.
Запропонована інформація та робота у мікрогрупах з практичним матеріалом впевнила педагогічний колектив дитсадка у необхідності використання даної інноваційної технології на різних заняттях та з врахуванням вимог освітніх ліній розвитку згідно БКДО.
Мнемотехніка - це система методів і прийомів, що забезпечують ефективне запам'ятовування, збереження і відтворення інформації і, звичайно, розвиток мови. Використання мнемотехніки для дошкільнят в даний час стає більш актуальним. Мета навчання: розвиток пам'яті, мислення, уяви, уваги, а саме психічних процесів, адже саме вони тісно пов'язані з повноцінним розвитком. Основа навчання - розвиток творчого пізнання.
Слухачі семінару зупинилися на основних навчальних та виховних завданнях, які допомагає вирішити мнемотехніка, а саме:
- розширення творчих можливостей дитини, завдяки гармонійній роботі лівої (логіка) і правої (творчість, образне мислення) півкулі головного мозку;
- формування вміння ефективно і самостійно вчитися;
- підвищення самооцінки дитини завдяки результативності у навчанні;
- збільшення навчальної мотивації, а з нею успіхів;
- звільнення час від запам’ятовування для продуктивної та творчої роботи;
- розвиток образної пам’яті допомагає сприймати навколишній світ у всій красі;
- дитина стає більш самостійною в інтелектуальній та практичній роботі, а це підвищує її адаптацію у соціумі;
- активізація внутрішніх механізмів засобами мнемотехніки.
Таким чином прийоми мнемотехніки не тільки впливають на успішність навчання дітей дошкільного віку, але й формують в них бажання активно здобувати знання надалі.