«Серце віддаю дітям»

2015-09-29

/Files/images/2015-2016_nr/veresen/kdnz21/101_1645.JPG

«Серце віддаю дітям»

Пріоритетні напрямки роботи дошкільного закладу № 21 «Казка» – емоційне благополуччя маленьких вихованців, їх мовленнєвий, інтелектуальний, фізичний, морально-духовний розвиток та міцне здоров’я. Реалізовуючи навчальні та виховні програми дошкільної освіти, педагогічні працівники підтримують баланс організованої, спільної та самостійної діяльності дошкільнят.

Для втіленням педагогічної спадщини видатного педагога Василя Сухомлинського в нашому дошкільному закладі на майданчику відкрито школу Радості під Голубим Небом, де діти разом з педагогами складають вірші, казки, оповідання та записують їх до Великої книги Радості під назвою «Струни дитячої душі».

В цьому навчальному році ми розпочали експериментальну роботу на рівні міста з теми: «Використання спадщини В. О. Сухомлинського для формування життєвої компетентності дитини дошкільного віку в інтегрованому освітньому просторі художньо-естетичного спрямування». Для цього ми створили експериментальний комплекс - музей: «Серце віддаю дітям». Музейний простір включає 3 видових зупинки:

1. Бібліографічна: «Діти-це щастя створене нашими руками» включає 3 сектори (бібліотечний, фотовиставочний, різнобарв’я казок);

2. Мовленнєво-словотворча: «Краса - могутнє джерело моральної чистоти, духовного багатства»;

3. Театралізованої дизайн-діяльності: «Казка, гра, фантазія – невичерпне джерело дитячого мислення» включає 2 сектори (музично-ігрових інсценізацій, гри).

28 вересня в дошкільному навчальному закладі № 21 відбулася низка занять присвячених дню народження великого педагога В.О. Сухомлинського. Діти познайомилися з його біографією, інсценували твори та казки, складали невеличкі оповідання про природу. Протягом дня діти були розкуті, емоційні, сприймали і вирішували різноманітні пізнавальні та проблемні завдання, активно відповідали на запитання, самостійно робили висновки та узагальнення, висловлювали свої судження, що забезпечує гармонійну єдність процесів виховання і навчання, спрямовані на розвиток і саморозвиток дітей.

/Files/images/2015-2016_nr/veresen/kdnz21/101_1700.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 56

Коментарi