100 ПЕРШИХ ДНІВ У ШКОЛІ

2011-12-09

Відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту» діти розпочи-нають навчання у 1-му класі, як правило, з 6-ти років. Період навчання дитини у 1-му класі є особливо важливим, адже у цьому віці з ігрової діяльності поступово формується навчальна діяльність, якою діти починають оволодівати. Навчальна діяльність вимагає від першокласників не лише значного розумового напруження, а й більшої фізичної витривалості, вольових зусиль. Тому створення сприятливого середовища для адаптації дітей для систематичного шкільного навчання забезпечуватиме їм подальший благополучний розвиток, успішне на-вчання та виховання.
У комунальному закладі «Середня загальноосвітня школі № 9 м. Орджонікідзе Дніпропетровської області» з метою зацікавлення батьківської громадськості шкільним життям їх дітей, досягненнями за результатами навчання в школі протягом перших 100 днів полегшенню адаптації першокласників до навчання у школі проведено День відкритих дверей «Перших 100 днів у школі» в 1-Б класі (відповідальна класовод Плужник О.В.), у 1-А класі (відповідальна класовод Собеніна Н.О.).
В межах Дня відкритих дверей проведені уроки та свята з використанням інтерактивних технологій навчання молодших школярів. На святі були присутні адміністрація КЗ «СЗШ № 9», КДНЗ № 22, вчителі та батьки.
Отже, спостерігаючи за першокласниками, присутні побачили, що учні засвоїли зміст освіти, набули досвіду. У навчанні учнів велику увагу вчителі приділяли грі як основному виду дитячої діяльності. Під час проведення дидактичних ігор діти з бажанням долали значні труднощі у навчанні, розвивали свої здібності, уміння. Заняття будувалося у доступній і цікавій формі з використанням методів, технік саморегуляції, проективних методів розвитку уяви гри.
Проведена робота класоводами перших класів показала, що діти шестирічного віку переважно добре проходять період адаптації до нових умов, тобто до навчання в школі.

Кiлькiсть переглядiв: 347

Коментарi