• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • На базі КЗ «Ліцей» проведено міський семінар-пактикум вчителів математики

На базі КЗ «Ліцей» проведено міський семінар-пактикум вчителів математики

2014-03-06

/Files/images/ltsey_novini/2014_rk/Ліцей_06.03.2014_4.JPG

На базі КЗ «Ліцей» проведено міський семінар-пактикум вчителів математики

Здатність до творчості – це найвищий

дар, яким нагородила природа людину на

нескінченно тривалому шляху її

еволюційного розвитку

В. Енгергальдт

У сучасному житті, яке характеризується стрімкими змінам у різних його сферах: політичній, економічній, науковій і культурній, особливого значення набувають уміння людини самостійно та нестандартно мислити, прогнозувати результати, виявляти творчий підхід у будь – якій діяльності.

Сучасному суспільству потрібна випереджувальна педагогіка – система інтелектуального і психологічного розвитку, яка формує у особистості сталі компоненти творчого стилю мислення.

Виходячи з цього 25 лютого 2014 року на базі комунального закладу «Загальноосвітній ліцей м. Орджонікідзе Дніпропетровської області» пройшов міський семінар – практикум вчителів математики з теми «Впровадження сучасних технологій навчання на уроках математики з метою розвитку креативності учнів». В рамках семінару заступником директора з НВР О.Ю.Устимчук було презентовано роботу загальноосвітнього ліцею з розвитку креативності учнів на уроках математики.

Сучасний урок – це урок знахідок та відкриттів, запитань і сумнівів, він розвиває дитину, спонукає її до пошуку істини. Сучасний урок – це урок спілкування вчителя з учнем, їх спільна творча праця. Підтвердження цим словам стали проведені відкриті уроки вчителями математики Сидоренко В. М. та Смиковою В.П. в 11-А та 7-А класах.

В.М. Сидоренко стала посередником між учнями 11-А класу та задачами практичного змісту з теми «Площі поверхонь та об’єми тіл обертання», так як через задачі діти пізнають дійсність. Тема уроку сприяла формуванню та розвитку глибокого, осмисленого, творчого підходу дітей до розгляду тих чи інших життєвих проблем у процесі розв’язування задач.

Розвиток творчого, логічного мислення учнів на уроці математики в 7-а класі з теми «Застосування формул скороченого множення до розкладання многочленів на множники» забезпечувався Смиковою В.П. обґрунтованим поєднанням традиційних і активних методів навчання, ефективного підбору змісту навчального матеріалу, широкого використання проблемної ситуації з опорою на зону найближчого розвитку учнів, створення емоційно - доброзичливої пошукової атмосфери.

Змогу попрацювати з тістом, виготовити предметні композиції, краще засвоїти поняття дробу, відсотку запропонувала учням 6-Б класу та учасникам семінару Самко В.В. під час групової роботи з впровадження елементів арт – терапії в ході викладання математики. Дана робота дозволила учням здійснити корекцію пізнавальних та творчих можливостей, відчути радість творчості та краще засвоїти математичні поняття.

Учасниками семінару було зроблено висновок: творчість – це здатність дивуватися і пізнавати, уміння знаходити розв’язки в нестандартних ситуаціях, це спрямованість на відкриття нового і здатність до глибокого осмислення свого досвіду. Розвитку творчого мислення сприяють загальна творча атмосфера в школі і класі, включення учня в колективні форми організації різних видів діяльності, співробітництво між учителем і учнем, допомога вчителя у вигляді порад, залучення учнів до оцінювання власної діяльності.

/Files/images/ltsey_novini/2014_rk/Ліцей_06.03.2014_5.JPG

/Files/images/ltsey_novini/2014_rk/Ліцей_06.03.2014_6.JPG/Files/images/ltsey_novini/2014_rk/Ліцей_06.03.2014_7.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 34

Коментарi